Doa semasa hamil

Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam.

Followers

Wednesday, October 13, 2010

alat ujian kehamilan aku

ermm...inilah dia alat test kehamilan yang aku try tu...hihihi..tgkkk..ada 2 line kan..???? korang tau tak..aku ni tak sabooo org nya,,,dlm masa bulan yang sama,3 kali aku test sebenarnya...hahahhahaa...
mula2 aku test 1/10/10 - masa ni aku beli sembunyi2 dari laki aku lee..konon nak suprisee!!tp hampeh!!hahaha
pastu 3/10/10 laki aku pulak yang tiba2 je belikan kat farmasi + ngn asid folic lagi tau..hahha...excited sungguh....masa tu aku risau gak...sbb tanda2 dah ada yg aku ni mcm org mengandung...kalau test tak positif lagi..haruuu aku..uuhuhuh...esoknya aku test laaa..tup2!!still 1 line lagi....uuuwaaaaaaarrggg!!!!pelik2...
pastu masa 12/10/10.... laki aku belikan lg test tu..suh aku cuba lagi test..tp aku malas lee..sbb takut frust lagi..pagi tu aku makan la pil asid folic tu je.(cehh!!mcm le dah tau kompom pregnant..) .pastu ptg tu aku g toilet..tgk ada darah coklat tompok2 pulak...alamakkk!!!ni pasal kes malam tadi ke??uuhuhuhu...risau dah aku ni!!! terus je aku test cepat...masa aku tunggu line tu bejalan...mula2 takde....bila semua dah kena..baru la timbul samar2 yng line satu lagi tu...YEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAA!!!! papa!!,mama confirm pregnant laaaaaa!!laki tgh tido pun aku kejut tunjuk alat tu..hihihiih....aku tau,dalam dirinya tu happy sangat2...
begitu lah ceritanya...mcmana mula2 aku dapat tau yg aku ni betul2 dah confirm pregnant..hihihi

No comments: